Hua Hin - Reisverslag uit Hua Hin, Thailand van Jos & Karin Kunst - WaarBenJij.nu Hua Hin - Reisverslag uit Hua Hin, Thailand van Jos & Karin Kunst - WaarBenJij.nu

Hua Hin

Blijf op de hoogte en volg Jos & Karin

13 Augustus 2014 | Thailand, Hua Hin

Vandaag zijn we op onze laatste bestemming in Thailand nl Hua Hin een gezellige badplaats ten zuiden van Bangkok.
We logeren zeer exclusief in het Hilton hotel met een schitterend uitzicht, kamer en zwembad.
Gister hebben we nog een fietstocht gemaakt in het achterland van Chang May, een hele leuke tocht. Afgelopen nacht zijn we met de nachttrein vertrek 5 uur s'middags en aankomst 6 uur s'ochtend terug naar bangkok gereisd, een hele leuke belevenis, lux t.o.v. onze chinese trein reizen.
Aankomende dagen relaxen. Mocht er voor ons vertrek richting huis (zondag) nog wat te melden zijn kom ik weer in de lucht.
groeten Jos & Karin

• 13 Augustus 2014 - 10:02

Ans:

Nog hele fijne dagen, lekker genieten en relaxen. Zo te lezen was het een prachtige reis.
    Hele goede vlucht en tot gauw ziens! Liefs Ans en Ton

• 13 Augustus 2014 - 10:06

Elise:

Heerlijk nog even nagenieten van alles. en weer uitrusten voor de vlucht terug. Nog even niet aan denken. Leuke verhalen om te lezen.
    groet,
    elise

• 13 Augustus 2014 - 11:24

Germaine:

Phoeh, het Hilton ... toe maar;) veel plezier julllie welverdiende laatste dagen, geniet er maar van, groeten Germaine.