17 augustus kaapstad - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Jos & Karin Kunst - WaarBenJij.nu 17 augustus kaapstad - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Jos & Karin Kunst - WaarBenJij.nu

17 augustus kaapstad

Blijf op de hoogte en volg Jos & Karin

17 Augustus 2016 | Zuid-Afrika, Kaapstad

We zijn op onze laatste locatie gearriveerd , afgelopen dagen aan de struisvogelbiefstuk gezeten en in en luxe tent op een wildreservaat geslapen hier liepen de dieren (nyala's) rond de tent, was een hele leuke locatie.
Siem heeft nog walvissen gezien op zee. Vanaf boven op de tafelberg geweest, en hele belevenis, vanmiddag wijnproeferij gehad leuke excursie.
Morgen hebben we een wandeling door kaapstad en gaan we naar robbeneiland. Vrijdag onze laste vakantiedag gaan we oa naar kaap de goede hoop en hebben we en boottocht. S'avonds om 19:10 vertrek en we richting Amsterdam via Londen . De volgende update zal dus we uit hoogkarspel komen Gr Marga & Siem, Karin & Jos

• 17 Augustus 2016 - 22:41

Marian En Bert:

Nog even lekker genieten dus, neem nog even een lekker wijntje.
    Alvast een göede terugreis gewenst.

• 18 Augustus 2016 - 06:44

René Simone En Liam:

Nog Heel veel plezier de laatste dagen. Wij kijken er weer naar uit dat jullie weer thuis zijn.
    René Simone en Liam

• 19 Augustus 2016 - 21:38

Martine En Martijn:

Wat een prachtige reis zeg. Jaloers!

Groeten