17 augustus Visalia - Reisverslag uit Visalia, Verenigde Staten van Jos & Karin Kunst - WaarBenJij.nu 17 augustus Visalia - Reisverslag uit Visalia, Verenigde Staten van Jos & Karin Kunst - WaarBenJij.nu

17 augustus Visalia

Blijf op de hoogte en volg Jos & Karin

17 Augustus 2017 | Verenigde Staten, Visalia

Hier weer een berichtje van ons. We vallen in dit land van de ene verbazing in het andere, de nationale parken die we hebben bezocht hebben allemaal een eigen overweldigend schouwspel, dit alles is naar ons idee moeilijk te verwoorden en lastig op de plaat de zetten. Zie foto. Afgelo p en t wee dagen zijn we in las vegas geweest een wereld op zich. Belachelijke grote hotels (1000 ende kamers) die elkaar op allerlei manieren elkaar de loef proberen af te steken. Voorbeeld een kompleet rollercoaster rond om het hotel, venetie allemaal gondels waar je in kan varen dwars door een hotel. Fontein show op muziek, vulkaan uitbarsting en natuurlijk de gigantische lichtshows. Voorwat betreft het gokken is het goed gegaan Marga een klein beetje verlies, Karin een klein beetje winst maar wel de hele avond gratis drinken. Morgen naar de Sequoia bomen. Gr Marga&Siem,Karin&Jos